دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
عشرات الشهداء والجرحى في عدوان الاحتلال المتواصل على قطاع غزة

حوزه/ اکنون اکثریت مردم جهان و جوانان آمریکا و انگلیس و اغلب کنشگران سیاسی جهان به این نتیجه رسیده‌اند که اسرائیل باید خاتمه یابد و فلسطین در اختیار مردم این سرزمین قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سومین بیانیه مجمع جهانی شیعه شناسی علیه جنایت صهیونیست های ظالم و غاصب در سرزمین قدس و غزه مظلوم به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین .
اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا و ان الله علی نصرهم لقدیر ..... الّذین اخرجوا من دیارهم بغیر حقّ الّا ان یقولوا ربّنا الله ..... و لینصرنَّ الله من ینصره انَّ الله لقوی عزیز .
بیداری جهانی برعلیه ظلمی که صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین روا داشته‌اند ، وعده های الهی را محقق خواهد کرد و آثار آن در جهان آشکار شده است.
این موج بیداری فقط به مسلمانان منحصر نشده است. اکنون این موج بیداری به تمامی کشورها در پنج قاره جهان سرایت کرده و مردم در نقاط مختلف جهان به ماهیت جنایتکارانه و نامشروع و خبیث رژیم تبهکار صهیونیستی و حامیان آن به ویژه دولت بی شرم آمریکا و متحدینش پی برده‌اند.
موضع گیری نخبگان و اندیشمندان جهان و نظریات اکثریت جوانان آمریکائی و غربی که در نظر سنجی های رسمی و معتبر در مورد اسرائیل مطرح کرده اند ، خواستار پایان یافتن موجودیت اسرائیل و بازگرداندن فلسطین به مردم آن سرزمین شده‌اند.
این رویکرد جهانی نشانه تحقق وعده الهی است و حکایت از روشن ضمیری و آینده نگری امام خمینی کبیر دارد که نیم قرن پیش مطرح کرد و خواستار خاتمه سلطه اشغالگرانه صهیونیست‌ها بر سرزمین فلسطین و تشکیل دولت فلسطینی در این سرزمین شد.
امروز خشم جهانی نسبت به رفتار حامیانه دولت آمریکا از اسرائیل نیز مورد انتقاد شدید ملت های جهان قرار گرفته است بطوری که با عنوان «شیطان بزرگ» را در امتداد اندیشه بلند بنیانگدار جمهوری اسلامی به آمریکا اختصاص میدهند .
آنچه امروز در عرصه سیاسی و نظامی در زمینه همدستی دولتمردان آمریکائی در جنایات اسرائیل مشاهده می‌شود، سند اثبات ذات پلید و ماهیت شیطانی آمریکا و حاکمان غربی حامی رژیم جعلی اشغالگران کودک کش است .
ماجرای غصب فلسطین و ظلمی که بر مردم مقاوم و صبور و خدا باور آن روا داشته اند نشیب و فرازهای زیادی را در مسیر طولانی تاریخ هفتاد و شش سال گذشته طی کرد تا اکنون که اکثریت مردم جهان و جوانان آمریکا و انگلیس و اغلب کنشگران سیاسی جهان به این نتیجه رسیده‌اند که اسرائیل باید خاتمه یابد و فلسطین در اختیار مردم این سرزمین قرار گیرد.
این رویکرد و نگرش جهانی ، بزرگ‌ترین خسارت صهیونیست‌ها در جنگ غزه و حاکی از شکست آنان و پیروزی خون بر شمشیر است و عمده‌ترین دستاورد مردم فلسطین از مقاومت قهرمانانه در مقابل جنایات ارتش کودک‌کش و خونخوار اسرائیل را رقم زده است.

این واقعه مهم از یکطرف نویدبخش آینده بدون اسرائیل است و از طرف دیگر زمینه را برای به قدرت رسیدن نسلی در آمریکا فراهم و انگلیس و اروپا فراهم میکند که دیگر من بعد سرنوشت مردم جهان را به لابی منفور و بدخیم صهیونیسم گره نزنند و این غده سرطانی را از پیکره بشریت جراحی و جدا نمایند تا ملت های جهان و امّت اسلامی ، ظرفیت ، استعداد و استحقاق ظهور منجی عالم بشریت را پیدا نمایند .
.... و انّ الله علی نصرهم لقدیر.
دبیرکل و اعضای مجمع جهانی شیعه شناسی.
۲۹ آذر ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha