یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در پیامی شهادت سردار سیدرضی موسوی، از مستشاران نظامی سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان آمده است: خبر شهادت همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسؤول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی قلبمان را مالامال از اندوه کرد.

در ادامه این پیام آمده است: قطعاً پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و هم‌رزمان و هم‌سنگران شهیدش نبود.

مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این عزیز آسمانی به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه‌ای (مدظله) و همه همرزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی، از درگاه حضرت احدیّت برای آن سردار عالی‌قدر و شهید والامقام رضوان الهی و همنشینی با انبیا و اولیا الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha