دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
مردمی شو

حوزه / مسئول رویداد «مردمی‌شو» استان بوشهر گفت: این رویداد بزرگ ویژه جهادگران و همه مجموعه‌های مردمی در سطوح و قشرهای مختلف استان برای حمایت از طرح‌های مسئله‌محور، ایده‌های خلاقانه و ارائه راهکارهای گروه‌های جهادی مردمی برای حل مشکلات و پیشرفت در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الله پارمان مسئول رویداد «مردمی‌شو» استان بوشهر عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این رویداد، اظهار داشت: این رویداد بزرگ ویژه جهادگران و همه مجموعه‌های مردمی در سطوح و قشرهای مختلف استان برای حمایت از طرح‌های مسئله‌محور، ایده‌های خلاقانه و ارائه راهکارهای گروه‌های جهادی مردمی برای حل مشکلات و پیشرفت در بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول رویداد «مردمی شو» استان بوشهر گفت: این رویداد عظیم با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مشارکت شرکت غیر صنعتی پازارگاد و ستاد پیشرفت جامع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، جهت حمایت از فعالان جهادی در استان برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام پارمان افزود: رویداد «مردمی شو» بستری مناسب برای احصا، احیا و ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های برتر جهادگران و گروه‌ها و سمن‌های مردمی را به وجود آورده و زمینه‌ای مناسب برای حمایت از توان و استعداد و پرورش طرح‌های خلاق در حوزه‌های محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه‌ای و سایر فعالیت‌ها فراهم نموده است.

مسئول رویداد مردمی شو استان بوشهر ضمن دعوت از کلیه گروه‌های مردمی و جهادی بوشهری جهت شرکت در این رویداد بزرگ، خاطرنشان کرد: رویداد «مردمی‌ شو» در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ دی ماه در مرحله آموزش و ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرحله اختتامیه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha