دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت‌الاسلام جابر عزیزی

حوزه/حجت‌الاسلام جابر عزیزی گفت: اگرچه استکبار و دشمنان اسلام سردار قاسم سلیمانی و سید رضی موسوی را به شهادت رساندند، اما بدانند شهادت موجب استحکام محور مقاومت و خط اسلام و انقلاب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،امروز در نشست به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت که با حضور روسای ادارات و جمعی از روحانیون در دفتر امام جمعه بیله سوار برگزار شد، حجت الاسلام عزیزی امام جمعه بیله سوار ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) گفت: پیامبر فرمودند: نماد همه خوبی‌ها نیکی‌ها فاطمه(س) است، حضرت فاطمه(س) به معنای واقعی شجاعت، عبادت، طهارت، بندگی، خلوص نیت است، حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه بارز همسرداری و خانه‌داری و علم و دانش حقیقی الهی است.

وی در ادامه ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و محکومیت حوادث اخیر در فلسطین و سوریه افزود: سردار سلیمانی یک نمونه بی‌نظیر و مکتب است و و در حوادث اخیر در سوریه مشاهده شد که همان دست پلیدی که سردار را به شهادت رساند، سید رضی ما را هم از ما گرفت.

امام جمعه بیله سوار گفت: نام شهید سلیمانی همیشه جاودان خواهد ماند و در شرایط کنونی می‌تواند یک الگوی عینی برای مسئولان و جوانان باشد. همه مردم ترور یار دیرین سردار سلیمانی، شهید سید رضی موسوی را محکوم می‌کنند.

وی افزود:اگرچه استکبار و دشمنان اسلام سردار قاسم سلیمانی و سید رضی موسوی را به شهادت رساندند، اما بدانند شهادت موجب استحکام محور مقاومت و خط اسلام و انقلاب خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار در پایان سخنان خود بر لزوم وحدت و همدلی در میان مسلمانان تأکید کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی میان مسلمانان نیاز داریم تا بتوانیم در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha