یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
محفل انس با قرآن کارکنان پایگاه شکاری شهید مصطفی اردستانی امیدیه

حوزه/ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان، با حضور خانواده‌های کارکنان پایگاه شکاری شهید مصطفی اردستانی امیدیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان، با حضور خانواده‌های کارکنان پایگاه شکاری شهید مصطفی اردستانی امیدیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام کیانی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و روز زن به برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات بارز آن حضرت اشاره کرد و گفت: فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها الگوی کامل یک زن موفق می‌باشد که تمام وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌داد، در همسری‌داری همسری نمونه برای امیرالمؤمنین علیه‌السلام بود طوری که آن حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها را بهترین یار و یاور برای عبادت خدا می‌دانست.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهید مصطفی اردستانی افزود: در مقام مادری نیز مادری نمونه و کامل بود که ثمره زندگی آنها فرزندانی می‌باشند که هر کدام در زمان حماسه‌ساز بوده‌اند، به عنوان دختر نیز از چنان جایگاهی برخوردار می‌باشد که اشرف مخلوقات عالم و بهترین بنده خدا پیامبر گرامی اسلام در برابر او تمام قد می‌ایستاد.

وی در ادامه گفت: آن حضرت در دفاع از ولایت از جان خود گذشت درس از خودگذشتگی در راه ولایت را به همگان آموخت.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری شهید مصطفی اردستانی در ادامه با توجه به سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی گفت: حاج‌قاسم سلیمانی نیز نمونه یک سرباز فداکار و از خود گذشته بود، مطیع محض امر فرمانده خود بود، در راه انجام وظیفه نه سرما می‌شناخت نه گرما.

حجت‌الاسلام کیانی در ادامه گفت: امروز ملت‌های مسلمان شاهد فجایع خونبار و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم در غزه می‌باشند، تنها راه نجات آنها الگوگیری از مکتب حاج‌قاسم سلیمانی است تا از طریق مقاومت در برابر این غده سرطانی به نابودی رژیم صهیونیستی کمر همت بسته و برای همیشه آنها را از منطقه بیرون کنیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما معتقد هستیم راه شهید سلیمانی‌ها راه حق و نور است و بر شرک و کفر پیروز خواهد شد. سلطه‌جویان خونریز نمی‌توانند با ترورهای وحشیانه و کور این نور را از بین ببرند. اسرائیل و ایادی آنها می‌خواهند با این اعمال شیطانی مردم را ناامید و نظام اسلامی را در جهان ضعیف و ناکارآمد نشان دهند. امروز دشمنان حتی از نام حاج‌قاسم سلیمانی نفرت دارند و به خیال خام خود می‌توانند با ترور و کشتار بی‌رحمانه مردم عشق و محبت به حاج‌قاسم را کم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha