دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کرمان

مردم ایران دل‌هایشان را به سردار دل‌ها گره زده‌اند و شعارشان هیهات مناالذله است و از شهادت در راه امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی باکی ندارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به این شرح است:

در سالروز شهادت سردار دل‌های بی‌قرار حاج قاسم سلیمانی باری دیگر دست جنایتکار رژیم منحوس صهیونیست و آمریکای جنایتکار به خون زائران مزار مطهر شهید سرافراز جبهه مقاومت آغشته شد دشمنان ضعف و زبونی خود را در برابر جبهه مقاومت با کشتار زنان و کودکان و مردان بی‌دفاع به نمایش گذاشتند و این گونه شکست مفتضحانه شان را از جبهه مقاومت بیش از پیش به رخ جهانیان کشیدند. آنان که رسمشان کودک کشی و کشتار زنان و انسان‌های بی‌دفاع و مظلوم است. باید بدانند پایان این راه رهایی قدس شریف و نابودی کامل اسرائیل از منطقه است.

مردم عاشق در مسیر مزار مطهر سردار شهید جبهه مقاومت گام برمی‌داشتند اما گویی این ملت امام حسین(ع) در مسیر شهادت قدم گذاشتند و دل‌هایشان را به سردار دل‌ها گره زدند. ملتی که بعد از این شهادتها حضور پر شورتری در این مسیر داشت اعلام کرد، شعارش هیهات مناالذله است و از این شهادت ها باکی ندارد.

بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان کشتار هموطنان عزیزمان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج), مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه اعلام می دارد، ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه پاسخ سختی به دشمنان اسلام خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha