یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام سیدعباس سیدنژاد

مدیریت تولیدات چندرسانه‌ای مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه از راه‌اندازی بانک فیلم‌نامه نویسی خبر داد.

حجت الاسلام سیدعباس سیدنژاد در گفتگو با خبرگزاری حوزه گفت: در دهه اخیر شاهد رشد کمی و کیفی طلاب حوزه های علمیه در حوزه رسانه و هنر فیلمنامه نویسی بوده ایم که برخی از آثار به مرحله تولید نیز رسیده است. ولی با توجه به عدم حمایت های لازم، احساس می شود میل به این عرصه در حال کاهش باشد و این مطلوب نیست، زیرا نتیجه آن، منجر به کاهش کیفیت تولیدات سینمایی و فیلم با مضامین و محتواهای غنی در حوزه دین، اخلاق و تربیت اسلامی خواهد شد.

وی ادامه داد: سه اقدام لازم را در این خصوص انجام داده ایم. ابتدا ضمن شناسایی طلاب فیلمنامه نویس و دعوت از آنان برای همکاری، دوره آموزش فیلم نامه نویسی در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته در قالب حجره هنر برگزار گردید و طی آن استعدادهای خوبی شناسایی شد که برخی از آنان با نظارت اساتید فیلمنامه نویسی در حال تدوین طرح و فیلمنامه هستند.

مدیر چندرسانه ای حوزه، عدم وجود سامانه ای جامع برای ثبت فیلمنامه های طلاب در حوزه را یکی از خلاءهای جدی نام برد و گفت: بر این اساس باید اعلان کنیم که این سامانه به آدرس hresane.ir راه اندازی شده و هم اکنون آماده دریافت آثار است و طلاب بعد از ثبت فیلمنامه در این سامانه، می توانند از حمایت های مادی و معنوی که برای آن در نظر گرفته شده است بهره مند گردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha