دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1134230
۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
تصاویر / گردهمایی روسای هیئت‌های حسینی، شاعران و مداحان اهل بیت(ع) استان همدان

حوزه / حجت الاسلام دانشمند گفت: دشمن برای جوانان ما برنامه‌های بسیاری طراحی کرده و اگر نتوانیم جوانان خودمان را جذب کنیم، بدانیم که آغوش دشمن برای آنها باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی دانشمند امروز در گردهمایی روسای هیئت‌های حسینی، شاعران و مداحان اهل بیت(ع) استان همدان، با تأکید بر اینکه باید در هر لحظه مراقب رفتار و عملکرد خود باشیم، اظهار داشت: مراقب باشیم خدای نکرده ندانسته با آبروی نوکر امام حسین(ع) بازی نکنیم و فراموش نکنیم روزی باید جواب رفتارهای خود را بدهیم.

وی با بیان اینکه امروز برای تقویت وحدت بین شیعیان باید تلاش کنیم، گفت: دشمن هر لحظه منتظر فرصت است تا نقشه‌های شوم خود را اجرایی کند، بنابراین داشتن بصیرت نیاز امروز جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام دانشمند، با اشاره به اینکه در تمامی مجلس اهل بیت(ع)، صاحب عزا حضرت زهرا(س) است، خاطرنشان کرد: لازم است تا بر روی خودمان کار کنیم و برنامه‌ای ویژه برای نفس خود داشته باشیم.

وی افزود: مراسم شلوغ و خلوت نباید برای ما تفاوتی داشته باشد و لذا با تمام توان خود، وارد مجالس امام حسین(ع) شویم.

کارشناس مذهبی، با بیان اینکه وعاظ و مادحین به عنوان نوکران و خادمان اهل بیت(ع) شناخته می‌شوند، اظهار کرد: نسبت به وضعیت ظاهری و رفتاری خود حساس باشید و در همه حال آراسته باشید.

وی با تأکید بر اینکه در کنار تمام فعالیت‌ها نسبت به خانواده خود توجه ویژه‌ای داشته باشید، گفت: فراموش نکنید دشمن برای جوانان ما برنامه‌های بسیاری طراحی کرده و اگر نتوانیم جوانان خودمان را جذب کنیم، بدانیم که آغوش دشمن برای آنها باز است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha