سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1136820
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
کتاب گستره چشم

حوزه/ در آیینی از کتاب "گستره چشم" در بوشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در آیین اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی فجر استان بوشهر، عصر امروز از کتاب "گستره چشم" اثر عرفان آقابابائی در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی رونمایی شد.

عرفان آقابابائی نویسنده کتاب در این آیین گفت: کتاب "گستره چشم" حاصل ۸ سال حضور در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و گزیده‌ای از عکس‌های خودم در مدت فعالیت است.

وی بیان کرد: این کتاب در ۱۱۰ صفحه توسط انتشارات تات بوشهر روانه بازار کتاب شده است.

آقابابائی افزود: ۹۷ عکس از موضوعات مختلف در کتاب "گستره چشم" به زیور طبه آراسته شده است.

وی افزود: مصطفی خوبانی به عنوان مدیر تولید، ابوالفضل ادیم طراحی جلد و صفحه‌آرایی، گرافیک ساناز کریمی‌پور و خانه چاپ دیجیتال اطلس وابسته به موسسه فرهنگی هنری دی بآذر در چاپ و صحافی این کتاب همکاری داشتند.

آقابابائی عنوان کرد: تلاش بنده در این ۸ سال بر این بوده که در کنار فعالیت هنری، تجربیات بیشتر را بیاموزم تا بتوانم با تجربه بهتر آثار ماندگاری را خلق و ثبت کنم.

عرفان آقابابائی سال ۱۳۷۲ در شهر بوشهر متولد شد و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد.

وی دارای مدرک کارشناس مهندسی معماری و کاردانی عمران ساختمان می‌باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیر جشنواره هنرهای تجسمی استان، رئیس و اعضای انجمن هنرهای تجسمی استان، رئیس انجمن موسیقی استان، هنرمندان و پیشکسوتان هنرهای تجسمی و دیگر حوزه‌ها در آیین رونمایی از کتاب "گستره چشم" حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha