دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
اسفدیار هوشیار

حوزه/هوشیار از عملکرد موفق این ستاد در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات خبر داد و گفت: از زمان تشکیل این ستاد تاکنون، اغلب تعهدات آن در زمینه کمک به بازسازی صحن‌های مطهر اهل بیت (ع) در عتبات عالیات محقق شده است

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،اسفندیار هوشیار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل، در جلسه مجمع فرهنگی و تبلیغی خادمین اهل بیت(ع) که در ۲۸ بهمن برگزار شد، از عملکرد موفق این ستاد در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

هوشیار گفت: از زمان تشکیل این ستاد تاکنون، اغلب تعهدات آن در زمینه کمک به بازسازی صحن‌های مطهر اهل بیت (ع) در عتبات عالیات محقق شده و این ستاد از ستادهای موفق و برتر کشور در انجام تعهدات سالانه است.

وی به اجرای پویش «سهم هر نفر یک کاشی» اشاره کرد و افزود: صحن حضرت زینب (س) با مساحت ۱۶۰ هزار متر مربع در حال حاضر در مرحله کاشی‌کاری است. در پویش «هر نفر یک کاشی» با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان، نام هر شخص در پشت کاشی نوشته شده و در صحن نصب خواهد شد.

هوشیار با اشاره به افزایش ۲۲۰ هزار متر مربعی حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف، گفت: در ایام مختلف، بویژه در اربعین حسینی، با احترام و ابهت خاصی از زائرین در این مکان مقدس پذیرایی و استقبال می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل همچنین از اجرای طرحی برای ساخت یک متر مربع از صحن حرم حضرت زینب (س) به ارزش ۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: به شرکت کنندگان در این کار خیر، سند افتخاری اعطا خواهد شد.

هوشیار در ادامه بر ضرورت همکاری گسترده روحانیون با ستاد بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: همکاری مستمر امور روحانیون با هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در راستای تعامل با ستاد بازسازی عتبات عالیات باید تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: توجیه علمای کاروان های زیارتی، مداحان و روحانیون هیئات مذهبی، امامان جماعت در راستای شناسایی و جذب خیرین باید در راستای کمک به بازسازی عتبات عالیات انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha