یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ساوه

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه، گفت: نماز از جمله عبادتی است که انجام آن برکات زیادی در زندگی دارد، با خواندن نماز، خداوند بنده خود را درآغوش می‌گیرد و به او آرامش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست "اهمیت نماز و آثار آن در زندگی" با حضور خانم نجیبه کرمی مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) و دانش آموزان مدرسه دوره اول متوسطه الزهرا(س) برگزار شد.

کرمی با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام، اظهار داشت: انجام نماز برای برخی از انسان‌ها سخت است و مشاهده شده که برخی مسلمانان نیز از انجام آن غافل شده و نماز نمی‌خوانند که ریشه این سختی در بینش و نگرش افراد است.

وی افزود: رفتار آدمی متاثر از بینش و نگرش‌هاست و همین دیدگاه‌ است که کارها را سخت و یا آسان می‌کند، لذا می‌بایست در حوزه نگرش‌ها و بینش‌های فرد تغییرات و تصرفاتی ایجاد کرد تا روحیه و روان شخص دگرگون شود و به نماز عشق بورزد.

وی تصریح کرد: نماز از جمله عبادتی است که انجام آن برکات زیادی در زندگی دارد، با خواندن نماز، خداوند بنده خود را درآغوش می‌گیرد و به او آرامش می‌دهد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه، در این مراسم به پرسش‌های دانش آموزان از جمله اینکه چرا نوجوانان به نماز اهتمام ندارند، پاسخ داد.

لازم به ذکر است این نشست با مشارکت ستاد اقامه نماز و اداره آموزش و پرورش ساوه برگزار گردید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha