پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1138814
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
رونمایی

حوزه/معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه مساجد پایگاه اصلی امور تربیتی هستند، گفت: مسجد مرکز آموزش معارف دین و تربیت و پرورش مردم در پرتو بندگی و قرب خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محمد لروند معاون فرهنگی و مدیر امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز در نشست رونمایی از طرح مسجد، پایگاه قرآن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اشاره به اینکه مساجد پایگاه امور قرآنی هستند، اظهار داشت: اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گامی موثر در راستای بازگشت فعالیت‌های قرآنی به مساجد است.

وی بیان کرد: باید با همکاری نهادهای متولی در مساجد، فعالیت‌های قرآنی، دینی و فرهنگی در محیط مساجد برگزار شود.

مدیر امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با تأکید بر ضرورت پیوند بین مساجد و مدارس، یادآور شد: حضور دانش آموزان مدارس در جوار مساجد، بستری برای جذب این قشر به مساجد و برنامه‌ریزی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

لروند با بیان اینکه مساجد پایگاه اصلی امور تربیتی هستند، اظهار کرد: مسجد مرکز آموزش معارف دین و تربیت و پرورش مردم در پرتو بندگی و قرب خداوند است.

در پایان این نشست، نمایندگان دستگاه‌های دینی و فرهنگی استان و فعالان قرآنی با بیان دغدغه‌های خود در حوزه مساجد، بر ضرورت رفع مشکلات مساجد و تقویت همفکری بین ارکان فعال در مساجد تأکید کردند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha