سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر کل اساتید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: روند ارتقای وضعیت معیشتی اساتید حوزه های علمیه خواهران در تمام سطوح، با قوت در دستور کار اداره اساتید خواهد بود.

خانم رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: اداره اساتید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در آستانه سال نو و همزمان با بهار قرآن، مبالغی را ره عنوان عیدی به اساتید خود تخصیص داد.

وی بیان کرد: در ادامه سیاست اداره اساتید مبنی بر تلاش در جهت ارتقای سطح معیشت اساتید، اساتیدی که در طول سال گذشته حداقل سه واحد تدریس داشته اند، مشمول دریافت عیدی بوده و مبلغ عیدی به تناسب تعداد واحد و سنوات تدریس تعیین شده است.

مدیر کل اساتید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران افزود: ان‌شاءالله با نظر و لطف خداوند متعال و عنایت حضرت صاحب العصر و الزمان، روند ارتقای وضعیت معیشتی اساتید حوزه های علمیه خواهران در تمام سطوح، با قوت در دستور کار اداره اساتید خواهد بود.

وی ادامه داد: اداره اساتید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، یک نوبت آزمون پایانی دوره ضمن خدمت اصول تکمیلی برگزار کرد.

رنجبر اضافه کرد: برنامه ریزی و اجرای دوره های ضمن خدمت با هدف توان افزایی و ارتقای علمی و مهارتی اساتید، یکی از وظایف اصلی اداره اساتید است و در همین راستا و برای اثرگستری آموزش با کیفیت در حوزه‌های علمیه، دوره ضمن خدمت اصول تکمیلی برای اساتید دارای مجوز عنوان اصول به موقع اجرا گذاشته شده است‌.

وی با بیان اینکه در این دوره بالغ بر ۳۰۰ نفر از اساتید به عنوان مشمول در سراسر کشور شناسایی شده‌اند، اظهار کرد: آزمون نوبت اول به صورت سراسری در کل کشور به اجرا گذاشته شده و نمرات آن به اطلاع اساتید رسیده است.

مدیر کل اساتید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران یادآور شد: شرکت موثر و موفق در دوره های ضمن خدمت سبب تاثیر افزایشی در کاربهای اساتید خواهد بود.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha