شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماز جمعه خارگ به روایت تصویر

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: آبشخور حرکت تروریستی در روسیه همان جایی است که زنان و کودکان غزه را ترور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ با تسلیت سالروز ضربت خوردن و شهادت امام علی علیه السلام گفت: در زمان امیرالمؤمنین علیه السلام، فتوحات عظیم اسلامی بعد از پیغمبر صلی الله علیه و آله، متوقف ماند و حضرت سرگرم درون‌سازی جامعه اسلامی شدند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش غرب برای رواج بی بند و باری در جامعه گفت: جامعه وقتی اسیر هواها و هوس‌ها شد، خصلت انقلابی و پارسایی انقلابی خودش را از دست خواهد داد، دعوای لذت‌ها هم پیش می‌آید، باندبازی هم پیش می‌آید.

حجت الاسلام کارگر ابراز داشت: اسلام هرگز نمی‌خواهد یک وضعیت بد را به یک وضعیت بد دیگر تبدیل کند.اگر امروز به نام اسلام ترور می کنند این اسلام، اسلام ناب نیست اسلام آمریکایی است.

وی بیان کرد: بر اساس اندیشه سیاسی اسلامی، حرکت تروریستی در کشور روسیه محکوم است و آبشخور آن همان جایی است که زنان و کودکان غزه را ترور کرده است. ترور معنویت و پاکدامنی، عفاف و غیرت از ترور جسم انسان بدتر است.

امام جمعه خارگ گفت: ما دست های جنایتکار صهیونیست یهودی را در بیمارستان شفا می بینیم که چگونه زنان را در جلوی چشمان مردان و فرزندان می کشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha