شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان خلخال

حوزه/ حجت الاسلام اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال با انتقاد از عملکرد مسئولین استان اردبیل در بحث حل مشکل اشتغال این شهرستان، گفت: در حالی که ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در خلخال وجود دارد، ولی ضعف عملکرد مسئولین استان در توجه به این امر موجب شده تا معضل بیکاری همچنان مردم این شهرستان را رنج دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال، افزود: در حالی که ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در خلخال وجود دارد، ولی ضعف عملکرد مسئولین استان در توجه به این امر موجب شده تا معضل بیکاری همچنان مردم این شهرستان را رنج دهد.

خطیب جمعه خلخال گفت: همچنین ضعف عملکرد مسئولین شهرستان در گذشته همراه با وجود اختلاف و ناهماهنگی بین مردم و آنها، خلخال را از مسیر توسعه دور نگه داشته است.

حجت الاسلام اسدی با آرزوی توفیق برای منتخب مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، افزود: انتظار از منتخب مردم، استفاده حداکثری از ۴ سال فرصت خدمتگزاری به نحو شایسته برای توسعه همه جانبه منطقه جنوب استان است.

وی گفت: انتظار از منتخب مردم پرهیز از ورود به مسئله عزل و نصب‌های اداری همراه با تلاش مضاعف برای توسعه و عمران به خصوص ایجاد زیرساخت های توسعه همه جانبه شهرستان است.

امام جمعه خلخال با اشاره به تقارن روز طبیعت با ۲۱ ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امام علی (ع)، تأکید کرد: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) در روز طبیعت از سوی مردم ضروری است.

توصیه به برگزاری مراسم باشکوه لیالی قدر و استفاده حداکثری از فضایل این شب‌ها و تبریک سالروز جمهوری اسلامی از سایر بخش‌های سخنان امام جمعه خلخال در نماز جمعه امروز بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha