یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که محور مقاومت را دچار بحران کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه بوشهر با تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: دولت با همه تلاش‌هایی که در راستای راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد توانایی برای بنگاه‌های اقتصادی انجام داده، امید می‌رود با تلاش‌های بیشتر از فرصت‌ها و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای که وجود دارد استفاده کند.

امام جمعه بوشهر افزود: تحریم‌ها، موانع و کارشکنی‌ها و در داخل کشور کم‌کاری، بی‌دقتی و تلاش برای کسب محبوبیت و مناصب باعث شده که کار با سرعت مناسب پیش نرود، بنابراین برای ایجاد ارتباط صحیح و مشارکت مردم با فضاهای تسهیل‌گر، کارگروه تشکیل و سازوکار مشارکت مردم طبق اصل ۴۴ تنظیم و ارائه شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر موضوع حجاب تأکید کردند، عنوان کرد: به گفته ایشان، حجاب یک موضوع قطعی، شرعی و صیانت کامل از زنان است و کشورهای بیگانه به دنبال ابتذال و گسترش بی‌حجابی و فساد در جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: ترویج بی‌حجابی از طرف دشمن، قدم اول و در ادامه گسترش ابتذال است، بنابراین لازم است مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و در استان‌ها و شهرستان‌ها تدابیر لازم و قانونی که باعث گسترش فرهنگ عفاف و حجاب می‌شود طراحی و اجرا شود و همه مردم نیز در این رابطه کمک کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مسئله حجاب تنها یک مسئله شرعی نبوده و از دیدگاه دشمنان، سیاسی است در رابطه با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز همه، ماهیت رژیم صهیونیستی را که همان غصب، جنایت، چپاول و خیانت است می‌شناسند.

وی با اشاره به حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت: رژیم صهیونیستی تمام معاهده‌های جهانی را زیر پا گذاشته و به کنسولگری ایران در دمشق حمله می‌کند که در تضاد با تمام معاهده‌های بین‌المللی است.

امام جمعه بوشهر، جنایت تروریست‌ها در دمشق، راسک و چابهار را محکوم کرد و یادآور شد: ایران شهدای گرانقدر در دمشق، چابهار و راسک تقدیم کرده اما با این وجود محور مقاومت امروز یک صدا شعار «هیهات من الذلة» سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اظهار کرد: اکنون با به خدمت گرفتن مراکز حقوق بشری، شرایطی ایجاد شده که در جهان، ظلم آشکار پیداست و دشمنان با پوشش رسانه‌ای به دنبال پنهان کردن این ظلم‌ها هستند، اما با این حرکت مردم، ماهیت این ظلم‌ها پیدا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شعار عمومی مردم جهان «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» است، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که محور مقاومت را دچار بحران کند و لذا خود را فراتر از تمامی قوانین دانسته و به راحتی حمله می‌کند.

وی با تشکر از تمام گروه‌های مردمی که در ایام نوروز در سواحل استان بر ترویج فرهنگ قرآنی اهتمام ورزیدند، گفت: ان‌شاءالله به زودی نابودی اسرائیل را خواهیم دید و این وعده خداست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha