دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/ مراسم سالگرد شهیدلطفی نیاسر و سوم روز شهادت ،شهیدمحسن صداقت

حوزه/ استاد حوزه در مراسم بزرگداشت شهیدان محمدمهدی لطفی نیاسر و مهندس محسن صداقت، گفت: مسلمانان برای نجات بشر تلاش می کنند و این بشر را باید از دست یهود نجات دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان در مراسم بزرگداشت شهیدان محمدمهدی لطفی نیاسر و مهندس محسن صداقت در هیئت محبین اهل بیت(ع) ضمن تسلیت هفتمین روز شهادت امیرالمومنین(ع)، اظهار کرد: اسرائیل با جنایت خود در سوریه علاوه بر شهادت مستشاران نظامی ایران، حرم جمهوری اسلامی را نیز مورد تجاوز قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه به این حرمت شکنی توجه لازم نشده است، مطرح کرد: این انقلاب و نهضت انقلاب خود حضرت بقیه الله(عج) است و به همین دلیل جمهوری اسلامی حرم اهل بیت(ع) است و کنسول‌گری جمهوری اسلامی هم مانند سایر سفارت‌خانه‌ها نیست، لذا دشمن درگیر یک تله خود ساخته شده و به این جنایت رو آورده است.

استاد حوزه با اشاره به اینکه نبرد طوفان الاقصی سرشار از نکات مهم است، خاطرنشان کرد: باید موضوع حرم بودن جمهوری اسلامی صحبت بیشتری صورت گرفته و تبدیل به یک گفتمان شود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه فتنه امت اسلامی به شهادت رساندن امیرالمومنین(ع) بود، تصریح کرد: امیرالمومنین(ع) شهید مکر امت اسلامی هستند و این اتفاق نکته بسیار مهمی است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه باید دشمنی با دشمن خدا، علنی گفته شود، ابراز کرد: در آیات قرآن کریم آمده است که باید امت اسلامی بغض خود را نسبت به دشمنان خدا نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه جنگ و جهاد نباید تنها در شرایط مساعد اقتصادی و فرهنگی باشد، بیان کرد: این روحیه، روحیه مسئول تراز انقلاب اسلامی نیست ولی متاسفانه برخی افراد نکاتی از این قبیل را مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه مسئله فلسطین و مسئله غزه، مسئله ما نیز هست، اظهار کرد: پیش از اینکه به راحتی و آسایش خود فکر کنیم باید به بسترسازی ظهور حضرت حجت(عج) اقدام کنیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انسان نمی‌تواند با مکتب اهل بیت(ع) بزرگ شده و به دنبال زندگی راحت و آسوده باشد، عنوان کرد: مسلمانان برای نجات بشر هستند و این بشر را باید از دست یهود نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه بدون برداشتن موانعی مانند اسرائیل و آمریکا نمی‌توان جهانی پر از عدل داشت، خاطرنشان کرد: امروز بیش‌تر تحلیل‌گران دنیا می‌دانند که پیروز میدان نبرد جمهوری اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه امروز دشمنان برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود جریاناتی مانند کشف حجاب را راه‌انداخته است، تصریح کرد: دشمن با این اهداف ناموس تشیع را بی‌حرمت کرده است که البته هنوز به مقاصد خود نرسیده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر تمام مشکلات و موضوعات اقتصادی و معیشتی در میدان نبرد عمق نگاه راهبردی با جمهوری اسلامی است و این نوع نگاه می‌تواند مشکلات دیگر از جمله مشکلات اقتصادی را نیز حل کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha