سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به حمله تروریستی رژیم کودک‌کش اسرائیل و به شهادت رسیدن سرداران رشید سپاه اسلام در کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و گفت: اسرائیل غاصب بار دیگر خوی وحشی‌گری خود را به جهانیان نشان داد و این امر سندی محکم بر مظلومیت مردم غزه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در سخنانی در نماز عید فطر در حسینیه شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بنابر آنچه توصیه شده، توصیه به تقوای الهی گفتن سخن استوار و راست، پرهیزکاری و دوری از گناه می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تشکر از مردم متدین و انقلابی کردستان در بحث شرکت در انتخابات، عنوان کرد: از همه مردم کردستان به ویژه مسئولان که زمینه برگزاری انتخاباتی خوب و مطلوب را در این استان فراهم کردند، قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به حمله تروریستی رژیم کودک‌کش اسرائیل و به شهادت رسیدن سرداران رشید سپاه اسلام در کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و یادآور شد: اسرائیل غاصب بار دیگر خوی وحشی‌گری خود را به جهانیان نشان داد و این امر سندی محکم بر مظلومیت مردم غزه بود.

وی با اشاره به شهادت جمعی از حافظان امنیت توسط گروهک‌های تروریستی در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در روزهای اخیر بیش از ۱۲ نفر از نیروهای انتظامی در استان سیستان و بلوچستان توسط گروهک‌های تروریستی به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسیدند که این امر مایه تاسف همه ملت ایران گردید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: ۷ ماه از حمله نظامی متجاوزان صهیونیستی به غزه می‌گذرد و در این مدت نزدیک به ۳۴ هزار نفر از مردم بی‌گناه و مسلمان غزه و فلسطین توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند و آرزوی ما این است که خداوند شر دشمنان را از جهان اسلام کم کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha