دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
سردار

حوزه/  فرمانده انتظامی استان گفت: تکریم از کارکنان وابسته و پیشکسوت امید و انگیزه خدمت را در کارکنان افزایش می دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار" علی اکبر جاویدان" در ادامه برنامه دیداری و سرکشی از همکاران وابسته و پیشکسوت، روز گذشته به همراه معاون نیروی انسانی استان با حضور در منزل همکار وابسته یداله نسترن در بندرعباس با وی دیدار کردند.

وی در این دیدار صمیمی با تجلیل و قدردانی از سال ها خدمتگزاری صادقانه این همکار عزیز، طی سخنانی بیان داشت: توفیق خدمت در مجموعه انتظامی و بازنشستگی از نعمات خداوند به بندگان خاص خود و در این میان خدمت به همکاران وابسته امید و انگیزه خدمت را در کارکنان افزایش می دهد.

این مقام انتظامی استان با بیان این که نیروی انسانی سرمایه های ارزشمند هر سازمانی است، افزود: باید برای حفظ و صیانت از آنان تلاش مضاعف کنیم.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان این دیدارها را فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش های همکاران وابسته و خانواده محترم آنان دانسته و خاطرنشان کرد: تکریم از کارکنان وابسته در جامعه یک فرهنگ اصیل است.

وی اظهار داشت: اعضای وابسته سرمایه‌های عظیم اعتقادی، اجتماعی و هویتی هستند و بازنشستگی به معنای از کار افتادگی و پایان کار و فعالیت اجتماعی یک فرد نیست بلکه این عزیزان با کوله باری از تجربه، می‌توانند مشاوران خوب و امینی برای فرماندهان انتظامی باشند و هرگز نباید این عزیزان در کوران خدمت به فراموشی سپرده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha