یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

نشستی با عنوان «خانواده در اسلام و مسیحیت» با حضور اندیشمندان و محققان با همکاری دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه زیمبابوه و رایزنی فرهنگی ایران، در کشور زیمبابوه برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، برگزاری این نشست پس از دیدار خانم «گیدزانوا» رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه زیمبابوه با ایپکچی وابسته فرهنگی ایران در حراره اعلام شد.
دراین دیدار ، خانم گیدزانوا رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه زیمبابوه ضمن اعلام آمادگی علمی دانشکده خود جهت همکاری علمی و فرهنگی با مراکز دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران، علاقه‌مندی خود را نسبت به همکاری در زمینه‌های تحقیقات فرهنگی واجتماعی با رایزنی فرهنگی اعلام نمود.
در ادامه این دیدار ، طرفین در خصوص امکان ، نحوه و چگونگی انجام تحقیق پیرامون بررسی ویژگی‌های فرهنگی زیمبابوه ونیز طرح تهیه وچاپ کتابی در خصوص جامعه وفرهنگ زیمبابوه بحث وتبادل نظر کردند.
همچنین، با توجه به تجارب اساتید دانشگاه زیمبابوه توافق شد موضوع امکان برگزاری میزگردی بین اساتید مسلمان ومسیحی کشور و با همکاری سازمانهای اسلامی ومسیحی کشور در خصوص « خانواده در اسلام و مسیحیت» در برنامه اجرای گفتمان ادیان در زیمبابوه مد نظر قرار گیرد.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha