دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024

ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تشکیل شد و پس از مدتی به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تغییر نام داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجتالاسلام علی سلیمزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی فعالیتهای این ستاد در استان قم افزود: در حال حاضر معاونتها و مدیریتهای این ستاد برای برنامهریزی و اجرای برنامههای لازم تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام علی سلیم‌زاده، تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمانها را یکی از فعالیتهای این ستاد برشمرد و اضافه کرد: این شوراها در بیش از 90 اداره و سازمان تشکیل شده و برخی از این ادارات فعالیتهای قابل توجهی در راستای دستیابی به اهداف ستاد انجام دادهاند.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل شوارهای امر به معروف و نهی از منکر در گروههای مردمی و تشکلهای غیردولتی و اصناف قم نیز از دیگر اقدامات این ستاد بوده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به حمایت قوه قضائیه از آمران به معروف و ناهیان از منکر در صورت بروز مشکلات، تصریح کرد: در این راستا شعبهای در دادگستری برای حمایت از این افراد تشکیل شده است.

وی نقش رسانههای جمعی را در احیای امر به معروف و نهی از منکر مهم دانست و گفت: رسانههای جمعی باید فرهنگ تذکر لسانی را در جامعه ترویج کنند تا آحاد مردم در قبال رفتار دیگران احساس مسئولیت داشته باشند.

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha