یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امر به معروف

حوزه/ در حال حاضر دشمن از همه ابزارهای موجود شامل هنر، سینما، موسیقی و … برای تخریب مبانی دینی استفاده می‌کند، بنابراین ما نیز باید با استفاده از ابزارهایی که در اختیار داریم، برای مقابله با این حرکت‌ها اقدام کنیم.

خانم مریم بختیاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره این که فریضه مهم و مقدس امر به معروف و نهی از منکر امروی ضروری و پایه و ستون دین است، اظهارداشت: با توجه به شرایط کنونی جامعه، فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید مطابق با نیازهای جامعه و با روش های جدید و بهره گیری از امکانات نوین مانند فضای مجازی انجام گیرد.

 وی تصریح کرد: اجرای دستورات الهی خصوصا به امر به معروف و نهی از منکر موجب استواری دین اسلام می گردد و در این راستا باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مسئول فرهنگی حوزه علمیه خواهران اسلام آباد غرب ادامه داد: در حال حاضر دشمن از همه ابزارهای موجود شامل هنر، سینما، موسیقی و … برای تخریب مبانی دینی استفاده می‌کند، بنابراین ما نیز باید با استفاده از ابزارهایی که در اختیار داریم، برای مقابله با این حرکت‌ها اقدام کنیم.

این فعال فرهنگی بیان کرد: هجوم رسانه‌ها و شبکه‌های ارتباطی و القای شبهات، بسیار گسترده است، به همین دلیل دفاع از دین نیازمند دقت و حساسیت بیشتر بوده و مناسب ترین راه برخورد، اجرای امر به معروف در جامعه و ترویج گسترده معارف اهل بیت(ع) است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha