پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از برگزاری همایش «روحانیت؛ راهبردها و راهکارهای تعاملات فرهنگی» با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و کشوری در مشهد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ناصر سقای بی ریا در گفتگو با خبرنگار سرویس استان‌های مرکز خبر حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: این همایش با هدف یافتن راهکارهایی برای افزایش تعامل میان مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و بسیج طلاب کشور، روزهای هفتم و هشتم خردادماه در مشهد برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش شخصیت‌هایی چون آیت الله مصباح یزدی، آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین کعبی، عضو جامعه مدرسین و سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخن خواهند پرداخت.

مسئول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به این که این همایش در واقع دومین برنامه مشترک مجمع نمایندگان و بسیج طلاب می باشد، گفت: در این همایش دو روزه نزدیک به 100 نفر از نمایندگان مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و نیز حدود 50 تن از مسئولان بسیج طلاب شرکت خواهند داشت.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت همکاری و تعامل میان این مجمع نمایندگان و طلاب در راستای ایفای رسالت عظیم روحانیت در جامعه، بیان داشت: در این همایش 4 کمیسیون با عناوین« روحانیت وبیداری اسلامی»،« روحانیت و جنگ نرم»، «روحانیت و اقشار بسیج» و «روحانیت و جهاد اقتصادی» تشکیل می‌شود و اعضای کمسیون‌ها به بررسی راهکارهای ارتقای این تعامل خواهند پرداخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha