یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

سرپرست اداره تبلیغات شهرستان گلپایگان از اعزام 70 نفر از روحانیون و طلاب جهت تبلیغ معارف دینی و مذهبی در ایام تابستان به مساجد و مراکز فرهنگی آموزشی شهرستان گلپایگان خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی شیخ علی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت:‌ شهرستان گلپایگان به جهت قدمت تاریخی دینی و مذهبی که داشته و با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت‌ خاص معنوی و وجود علما و بزرگان شهرستان گلپایگان مردم این شهرستان جهت اجرای برنامه های دینی و معنوی اهتمام ویژه‌ای دارند.

امام جمعه موقت گلپایگان با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و ماه مبارک رمضان،‌گفت:‌طبق سنوات گذشته طرح بوستان معرفت ویژه نوجوانان و  هسته های معرفت ویژه جوانان توسط ائمه جماعات و روحانیون اعزامی از قم در 20 کانون اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان همکاری حوزه علمیه حضرت آیت‌الله گلپایگانی را با اداره تبلیغات اسلامی ارزشمند دانست و گفت: طلاب سطح 2 حوزه علمیه گلپایگان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی ،‌دینی،‌ و مذهبی در شهرستان در مناسبت های مختلف به ویژه ایام تابستان همکاری دارند.

حجت‌الاسلام مصطفی شیخ علی خاطرنشان ساخت: در صدد هستیم با برنامه ریزی مدون و اصولی از روحانیون و مبلغان نمونه در عرصه های مختلف تجلیل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha