جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 312706
۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: همه باید مطیع قانون باشند، نظام جمهوری اسلامی ایران همه باید به مُرّ قانون عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، صفار هرندی شب گذشته در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه در نشست بصیرت سیاسی و حماسه سیاسی که در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد با رویکرد جریان شناسی اظهارداشت : طلاب و روحانیون دارای بصیرت سیاسی و دور اندیش هستند.

 وی با بیان اینکه دو قطب اصلاحات و اصولگرایان دو جریان شناخته شده در نظام هستند افزود : قطب های چندگانه ای حاضر در انتخابات وجود دارد که دو قطب اصلی اصول گرا و اصلاح طلب از اول انقلاب با عناوین مختلف در جریان های سیاسی کشور وجود داشته و نقش آفرینی کرده اند اختلاف و متهم کردن این دو جریان سیاسی به رادیکال و محافظه کار، سبب ورود اغیار به داخل خانواده نظام اسلامی شد

صفار هرندی خاطرنشان کرد: دوران حاکمیت اصلاح طلبان  ، بعضی از اصلاح طلبان را به جایی رساند که جایگاه خودشان را در نظام نشناختند و گفتمان  خروج از حاکمیت را مطرح کردند .

وی در بخش دیگر سخنان خود بااشاره به حماسه نه دی ماه 88 اظهارداشت: حضور بی سابقه مردم ، در 9 دی چشمگیر بود به طوری که از زمان عاشورای 57 تا 9 دی هیچ تظاهراتی به لحاظ کمی و کیفی در این سطح برگزار نشده بود .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر تمکین به قانون توسط ثبت نام کنندگان نامزد های ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: همه باید مطیع قانون باشند ،در نظام جمهوری اسلامی ایران همه باید به مُرّ قانون عمل کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha