سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024

طی مراسمی، اولین دوره تربیت مربی قرآن کریم، حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام مردانی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به اهمیت قرآن کریم ولزوم توجه به این کتاب آسمانی در حوزه های علمیه اظهارداشت: با توجه به کمبود استاد  و مربی قرآن در  حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری ،  فعالیت ها در راستای تربیت افراد موردنظر در این حوزه انجام شده است.

وی افزود: یکی از فعالیت های مهم دراین زمینه برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم از بین طلاب واجد شرایط حوزه و شناسایی افراد توانمند در این زمینه است تا بتوانیم درنهایت اساتیدی را جهت گسترش فعالیت های قرآنی، تربیت نماییم.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه چهار محال و بختیاری گفت:  در پایان دوره پس از برگزاری آزمون، اکثر افراد شرکت کننده در این دوره موفق به کسب امتیازهای لازم و گواهی تدریس در زمینه فعالیتهای قرآنی در حوزه علمیه این استان گردیدند.

این استاد حوزه، روخوانی ،تجوید و روان خوانی را از جمله موضوعات در نظرگرفته شده دراین دوره عنوان و ابرازداشت: اولین دوره تربیت مربی  قرآن کریم دراستان چهار محال و بختیاری از بیست و هفتم خردادماه سال جاری در مدرسه امامیه شهرکرد و با حضور اساتیدی از حوزه علمیه قم برگزار گردید.

وی خاطرنشان ساخت: در این دوره علاوه بر طلاب استان چهار محال و بختیاری جمعی از طلاب استانهای سیستان و بلوچستان،کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر حضور داشتند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه چهار محال و بختیاری تصریح کرد: در کنار این دوره قرآنی برخی از برنامه های فوق برنامه فرهنگی و تفریحی نیز برگزار گردید.

حجت الاسلام مردانی در خصوص این دوره یادآورشد: اولین دوره تربیت مربی قرآن کریم در حوزه علمیه  چهار محال و بختیاری از بیست و هفتم خردادماه سال جاری به مدت بیست روز با حضور طلاب واجدشرایط لازم برگزار و اوایل هفته جاری در مراسمی در دفتر امام جمعه شهرکرد به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha