جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024

امام جمعه قم با تاکید بر زیباسازی نسبت به فرهنگ اسلامی گفت: موفقیت و پیشرفت قم، موفقیت نظام است و معاندین نظام سعی دارند چهره این شهر را بد جلوه دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله ابراهیم امینی در دیدار شهردار قم با تاکید بر اهتمام لازم به فرهنگ گفت: حق این است است که شهردار قم فرهنگ را در اولویت قرار دهد.

امام جمعه قم، با اشاره به این که قم در ایران و جهان بی نظیر است تصریح کرد: در این شهر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تربیت شده اند و اکثر خدمت گزاران ایران اسلامی تربیت شده این حوزه‌اند.

وی با اشاره به این که شهر مقدس قم به دلیل وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) و مراجع عظام تقلید، دارای ویژگی های خاصی است تصریح کرد: پیشرفت قم از جنبه های مختلف به حساب نظام گذاشته می‌شود این در حالی است که معاندین سعی دارند چهره قم را بد جلوه دهند.

آیت‌الله امینی با تاکید بر اینکه چهره قم را بیش از پیش اسلامی و فرهنگی کنیم گفت: وضعیت قم از لحاظ عفاف و حجاب خوب است ولی باید اوضاع این شهر بهتر باشد.

استاد حوزه علمیه قم با تقدیر از اقدامات انجام شده در خصوص زیباسازی، شهر اضافه کرد: باید علاوه بر زیباسازی نسبت به ترویج فرهنگ اسلامی نیز اهتمام  داشته باشیم.

وی توسعه شهر قم در بخش های مختلف را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: توجه به گردشگری و فراهم آوردن حضور گردشگران اقصی نقاط جهان به خاستگاه انقلاب در اولویت مسئولان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha