یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های قم، با بیان این که غدیر استمرار راه ولایت است گفت: یادآوری این واقعه در بین دانشگاهیان امری لازم و ضروری است دانشگاهیان با بیعت مجدد با ولایت از راه آن دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین  محمدمهدی کرمی در مراسم خطبه خوانی سادات دانشگاه های استان قم که در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)برگزارشد، در سخنانی بیان داشت: دانشگاهیان به همراه حوزویان به عنوان قشرهای فرهیخته جامعه، دو بال جامعه در حرکت‌های فرهنگی هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های قم، با بیان این که عید غدیر از عیدهای مهم اسلامی و استمرار راه ولایت است، اظهار کرد: یادآوری این واقعه در بین جمع دانشگاهیان امری لازم و ضروری است از این رو همان گونه که مردم با ولایت امیرمومنان (ع) بیعت کردند در این مراسم دانشگاهیان به صورت نمادین با ایشان بیعت و از راه ولایت دفاع می‌کنند.

وی، شرکت در مراسم معنوی خطبه خوانی در کنار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) را افتخاری بزرگ دانست وگفت: امیدواریم با تأسی از فضای معنوی و آثار این مراسم بتوانیم در راه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) گام برداریم و پیرو راستین راه ائمه اطهار(س) باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی در برگزاری جشنواره "روشنا" از کتاب خط روشن گزیده کتاب الغدیر را یکی از برنامه های این نهاد در عید غدیر برشمرد و بیان داشت: در این ایام گردهمایی‌ها و برنامه‌های فرهنگی مختلفی در دانشگاه‌های استان برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha