جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 324204
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۵

نشست سیاسی تحلیلی طلاب مدرسه علمیه صدوقی «فازدو قم »، امروز باسخنرانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نمازخانه این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه دکتر صفارهرندی دراین نشست  با اشاره به مذاکرات اخیر هسته ای گفت:در این زمینه  همواره دیدگاه های مختلفی وجود داشته است که باید با دقت به تشریح این دیدگاه ها پرداخت تا دیدگاه اصلی نظام روشن و مشخص شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده همواره در داخل کشور از اول با پیشرفت های هسته ای ملت ایران مخالف بودند و می گفتند که پیشرفت در مسائل هسته ای ضرورتی ندارد، چرا که کشور ما سرشار از منابع عظیم نفتی و گازی است.

وی افزود:عده ای دیگر از دستیابی ملت ایران به فناوری هسته ای کاملا مایوس بودندو می گفتند، ما نمی توانیم یا این که قدرت های بزرگ نمی گذارند ما به پیشرفتی در این زمینه دست پیداکنیم.

دکتر صفار هرندی در تشریح دیدگاه اصلی نظام در باره فناوری هسته ای خاطرنشان کرد:در مقابل این دیدگاه های انحرافی، نظام  اسلامی قائل بود که این فناوری حق مسلم ماست و با توکل به خدا،همت مضاعف،تبعیت از رهنمودهای رهبری معظم انقلاب ومقاومت در برابر استکبار می توانیم در قالب مصارف صلح آمیز از آن بهره مند شویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:امروزه ایران اسلامی به کانون تغییر و تحولات در منطقه تبدیل شده است به گونه ای که در همه معادلات جهانی نقش موثری دارد و استکبار جهانی در مقابل ملت بزرگ ایران مستاصل شده است و این همه پیشرفت ها در سایه مقاومت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب به دست آمده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha