یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت‌الله علوی گرگانی

گاهی مطالب خوبی از سوی علما و بزرگان دین به عنوان رهنمود بیان می‌شود، اما مسئولین در مقام عمل آن را اجرا نمی‌کنند و تنها به شنیدن اکتفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی عصر امروز در دیدار مهندس باهنر به تبیین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی فرهنگی در کشور پرداختند.

ایشان با اشاره به اهمیت ارتباط و کسب راهنمایی از علما خاطرنشان کردند: اگر مسئولان در تمامی کارها با علما و پیشوایان دین همکاری کرده و مشورت نمایند، به نتایج خوبی در کشور خواهیم رسید، چرا که جامعه بشری از نظر دینی نیاز به راهنما دارد.

معظم‌له پذیرا بودن تذکرات را نکته بعدی دانستند و افزودند: آنچه بیشتر مهم است پذیرا بودن تذکراتی است که از ناحیه علما به مسئولین داده می‌شود و در مقام عمل خود را نشان می‌دهد چرا که گاهی مطالب خوبی بیان می‌شود، اما مسئولین در مقام عمل آن را نشان نمی‌دهند و تنها به شنیدن اکتفا می‌کنند.

این استاد برجسته حوزه ، مناسب حکومتی را نعمتی از جانب خداوند دانسته و خاطرنشان کردند: باید شکرگذار و قدردان این منصب‌ها بود چرا که انسان می‌تواند در این مکتب به مردم خدمت بیشتری نماید و رضایت الهی را جلب کند.

مسئولان صدای مردم را بشنوند

ایشان در ادامه   با انتقاد از وضعیت تورم و گرانی در کشور یادآورشدند: اگر مسئولین خوب گوش بدهند صدای مردم را می‌شنوند لذا باید هر چه سریع‌تر دولت و مجلس به این مشکلات رسیدگی نمایند و از حضرت زهرا‌(س) در این زمینه مدد بگیرند.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی در پایان با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در باب اقتصاد و فرهنگ تصریح  کردند: اگر بتوانیم مشکلات اقتصادی را از سر راه مردم برداریم بسیاری از مفاسد و مشکلات اخلاقی نیز برچیده می‌شود که امیدواریم با همکاری و همدلی به این نقطه مطلوب برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha