دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 330937
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
آزمون مدرسه نواب

آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی نواب، جمعه دوم خرداد با حضور مدیران حوزوی استان، از ساعت 8 صبح در این مدرسه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد،، آزمون پذیرش این مدرسه برای سال تحصیلی آینده، جمعه دوم خرداد از ساعت 8 تا 11 صبح در محل این مدرسه برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، این آزمون از میان بیش از 550 طلبه سطح یک حوزه علمیه که برای ورود به مدرسه علمیه عالی نواب ثبت نام کرده‌اند برگزار شده و برخی از علمای مشهد از فرآیند آزمون بازدید می‌کنند.

همچنین داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود به سایت h-navvab.ir مراجعه و کپی کارت خود را دریافت کنند؛ به همراه داشتن این کارت و یک کارت شناسایی در جلسه آزمون الزامی است.

برپایه این گزارش: فرآیند تصحیح این آزمون از ساعتی بعد از برگزاری آن آغاز شده و نتایج نهایی و اسامی پذیرفته‌شدگان تا یک هفته بعد از آزمون از طریق سایت مدرسه علمیه عالی نواب و ارسال پیامک به پذیرفته‌شدگان اعلام می‌شود.

پذیرفته‌شدگان همچنین باید در زمان‌هایی که اعلام خواهد شد، برای مصاحبه علمی به مدرسه علمیه عالی نواب مراجعه کنند که پس از قبولی در مصاحبه پذیرش خواهند شد.

گفتنی است، اطلاع‌رسانی ثبت نام مدرسه علمیه عالی نواب علاوه بر پیامک، پوستر، بنر، سایت‌ها و روزنامه‌ها، در جلسات پرسش و پاسخ توسط نمایندگانی در مدارس علمیه سطح شهر مشهد و همچنین برخی مدارس استان خراسان صورت گرفته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha