دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
آیت الله  احمد بهشتی

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سالروز تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع(ع) گفت: وهابیت به خاطر تفکرات خاص صهیونیستی _ آمریکایی، دائما به دنبال تفرقه مسلمان هستند و نمی خواهد امت واحده ای در جهان شکل بگیرند.

آیت الله  احمد بهشتی در گفتگوبا خبرنگار خبرگزار ی حوزه، با بیان این که اسلام از ناحیه وهابیون دچارخسارت‌های فراوانی شده است، خطر این گروه تندرو را  بسیار جدی دانسته و به مقابله جهان اسلام با آنها  تاکید کرد .

وی وهابیون تندروی ناصبی را دشمن  اهل بیت (ع)، امت مسلمان  به خصوص شیعه برشمرد و افزود : این گروه به خاطر تفکرات خاص صهیونیستی _ آمریکایی، دائما به دنبال تفرقه در بین ملت های مسلمان هستند و نمی خواهند امت واحده ای در جهان شکل بگیرند .

عضو خبرگان رهبری، دشمنی این گروه ضاله را دوری از مبانی اسلام و اهل بیت (ع) دانست و اظهارداشت: این دشمنی باعث شده هر جا آثاردست نوشته،کتاب، بقعه و حتی نام ونشانی از اهل بیت (ع) وجود دارد را به طور کل ازبین می برند و یا تخریب می کنند .

 آیت الله بهشتی، تفکرات تکفیری ها را ادامه همان اندیشه وهابی- صهیونیستی دانست و تاکید کرد: تمام مشکلات جامعه اسلام چون کشتار زنان و بچه های بی گناه، جهاد نکاح و ... همه زائیده فکر تندورهای افراطی گری وهابیت است.

وی حکومت آل سعود  وقطر را مسبِّب این همه جنایت، کشتار وحشیانه، تخریب و ... برشمرد وگفت: اگر این دو کشور دست از حمایت های مالی، انسانی و ... از این قوم ظالم بردارند قطعا اسلام به جایگاه اصلی خود برخواهد گشت و دربین مردم جهان نفوذ و گسترش خواهد یافت .

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: حمایت های آل سعود و غربی ها کار به جای رسانده که وهابیت افراطی دست به هر جنایتی می زنند و از این همه خون ریزی، نسل کشی و ... ترسی ندارند، زیرا از همه جهت مورد حمایت صهیو نیست ها قرار دارند .

آیت الله بهشتی، قطر و آل سعود را شریک در جنایت در غزه دانست و اظهار داشت: قطر پل ارتباطی بین آمریکا و اسرائیل به شمار می رود و تمام تجهیزات از طریق پایگاه های این کشور به اسرائیل ارسال می شود.

وی افزود: وجود این همه توطئه، تفرقه و وحشی گری تنها بر ای این است که تنها اسرائیل حفظ شود و گزندی از سوی مسلمین به  او نرسد و این رژیم هم بتواند به حیات ننگین خود ادامه دهد. 

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تهدید وهابیت بر تخریب بارگاه ملکوتی پیامبر اسلام (ص) ابرازداشت: اگر فشار مردم مسلمان نبود اثری از حرم نبی مکرم (ص) تاکنون باقی نمانده بود و وهابیت هم از این قضیه ناراحت هستند که چرا با وجود این همه حمایت غربی – صهیونیستی و کشور های منطقه به خصوص آل سعود،  نتوانسته اند نقشه خود را عملی کنند.

آیت الله بهشتی خاطر نشان ساخت: گروه داعش تحت حمایت تفکرات مالی و  نظامی غربی ها در روز قدس به روی مردم روزه دار اسلحه می کشد و علمای آنها  با فتواهای پولی، روز عظیم جهانی قدس را که معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نام گذاری کردند را تحریم می کنند و با این فتواها به مقابله  و ستیز با اسلام می پردازند .

 عضو خبرگان رهبری گفت: اسلام از تفکراتی رنج می برد که به اسم و نام اسلام در جهان صورت می گیرد که اصلا مطابقت با مبانی دینی و عقیدتی اسلام ناب محمدی (ص) ندارد و جزء تخریب چهره آن اثری نداشته است. 

آیت الله بهشتی در پایان آگاهی و محکوم کردن را دو  وظیفه مهم امروز مسلمانان برشمرد وخاطر نشان ساخت: علما وظیفه دارند با اتحاد و آگاهی دادن به دیگر مسلمانان، خطر وهابیت را دفع و آن فرقه ضاله را در جهان منزوی کنند تا اثری از آن باقی نماند . 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha