جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
آیت الله احمد بهشتی

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه حفظ کیان انقلاب از ضرورت های امروز است گفت: با توجه به شرايط و مذاكرات امسال ، حضور مردم در يوم الله 22 بهمن بسيار قابل اهميت بوده و نمايش قدرت و اقتدار ملي می باشد.

آيت الله احمد بهشتي، عضو خبرگان رهبري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري حوزه در فارس در خصوص شکل گیری انقلاب اسلامی و نقش مردم در این حرکت بزرگ اظهارداشت: مردم با رهبري حضرت امام خميني (ره) و استفاده از رهنمودهاي ايشان انقلاب را به وجود آورد و امروز باید در حفظ و نگهداري آن كوشا باشند.  مردم اين را درك كرده و آگاهي كامل و لازم را دارند كه صاحب اين انقلاب خودشان هستند و بايد از اين ارزش ها پاسداري كنند.

آيت الله بهشتي افزود : انقلاب اسلامي به بركت راهپيمايي هاي عمومي اين ملت به ثمر رسيده و شاهد پيروزي انقلاب بوده است. امسال هم مردم عزيزمان بايد همانند گذشته در كل كشور ايران اسلامي براي حفظ انقلاب خود حركت كرده و راهپيمايي روز پیروزی انقلاب را  هرچه با شكوه تر برگزار كنند.

وي گفت: با توجه به شرايط و مذاكرات امسال ، حضور مردم در يوم الله 22 بهمن بسيار قابل اهميت بوده و نمايش قدرت و اقتدار ملي می باشد.

عضو خبرگان رهبري اضافه كرد : حضور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن باعث بيمه شدن امنيت كشور و نا اميد كردن دشمنان قسم خورده كشورمان مي شود و طبق سنوات گذشته تاثير چشمگيري در جهان دارد.

اين استاد برجسته حوزه علميه افزود : يكي از مهمترين تاثيرات حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن وحدت و يكپارچگي ملت مسلمان ایران بوده و مشت محكمي بر تحريم ها و توطئه هاي دشمنان اسلام و اين انقلاب زده و باعث سربلندي انقلاب اسلامی است كه خود مردم پديد آورنده آن بوده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha