جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امینی استادی

حوزه/ از خدمات و فعالیت های فرهنگی آیت الله امینی و آیت الله استادی در دوران ریاست شورای فرهنگ عمومی قم، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در مراسمی با حضور حجج الاسلام والمسلمین شاهمرادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و ایزدپناه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، از فعالیت ها و اقدامات فرهنگی آیت الله امینی وآیت الله استادی در سمت ریاست شورای فرهنگ عمومی قم تقدیر و تجلیل شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مراسم با اشاره به این‌ که علما نماد فرهنگ دینی و اسلامی اند، ابراز داشت: سبک زندگی مراجع  و علما الگوی مناسبی برای جامعه است.

وی با بیان این‌که علما از مشکلات فرهنگی جامعه آگاه هستند و نسبت به این عرصه دغدغه دارند، گفت: علما در راستای ترویج فرهنگ صحیح اسلامی در جامعه نقش آفرین می‌باشند.

آیت الله امینی نیز در سخنانی با اشاره به این که در دوره ریاست بنده در شورای فرهنگ عمومی قم، به بیان مشکلات جوانان اهتمام داشتیم، اظهار داشت: سستی نسبت به مسائل فرهنگی را ظلم به نظام می دانم و نسبت به وظایف این شورا اهتمام خاصی داشتم.

آیت الله استادی نیز در سخنانی با بیان این که آیت‌الله امینی یکی از موفق‌ترین نویسندگان انقلابی است، گفت: ایشان از سالی که نویسندگی را آغاز کردند، آثار خوبی را بر جای گذاشتند و با توجه به گذشت دوران، هنوز بسیار مطرح هستند.

آیت‌الله استادی در پایان با بیان این که پس از پایان مسئولیت آیت‌الله امینی در سمت ریاست شورای فرهنگ عمومی این مسئله به من سپرده شد گفت: یکی از اسباب بی‌اثر کردن اقدامات فرهنگی، جناح‌بازی و باند بازی است که متاسفانه این مسایل به فرهنگ جامعه ضربه زد.

انتهای پیام/313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha