یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
فلسطین

حوزه/ مراسم افتتاحیه دفتر اتحادیه بین المللی طلاب حامی فلسطین با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران شب گذشته در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم ناصر ابوشریف با اشاره به این که مرحوم حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی رهنما از پیشگامان و مدافعان آرمان ملت فلسطین بود، اظهار داشت: تقویت وحدت اسلامی و تمرکز بر روی مسئله فلسطین از مهم ترین رویکردهای این عالم ربانی بود.

وی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین نقطه مشترکی است که باید موجب وحدت جهان اسلام شود، گفت: امروز شرایط امت اسلام را اگر نگاه گنید با مسائل وحشتناکی مواجه خواهید شد.

ابوشریف در ادامه با بیان اینکه امروز داعش به عنوان جریان انحرافی در عصر ما حاضر است، گفت: شاید فلسطین آخرین موضوعی باشد که سران داعش بخواهند در مورد آن صحبت کنند؛ آن ها در تمام موضوعات امت اسلام دخالت می کنند جز مسئله فلسطین!

وی تاکید کرد: داعش با وجود سر دادن شعارهای اسلامی، تشکیلاتی می باشد که دنبال از بین بردن امت اسلامی از درون است.

همچنین سید محمد موسوی مسئول پایگاه تخصصی جهان اسلام و دبیر دفتر اتحادیه بین المللی طلاب حامی فلسطین نیز در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار حوزه اظهار داشت: با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب مسئله فلسطین از اهمیت برخوردار است و همواره حمایت از فلسطین یکی از شعارهای انقلاب اسلامی بوده است.

وی در پایان به هدف راه اندازی دفتر اتحادیه بین المللی طلاب حامی فلسطین اشاره کرد و ابراز داشت: پس از تجاوز اخیر اسرائیل به غزه، تصمیمی اتخاذ شد مبنی بر اینکه دفتری در حوزه علمیه در راستای حمایت فرهنگی، تبلیغی و جهادی از مقاومت فلسطین به فعالیت بپردازد.

انتهای پیام/313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha