پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حاج علی اکبر

کودکان و نوجوانان در یک "جُنگ عاشورائی" با معارف دینی و مفاهیم حسینی آشنا خواهند شد. همچنین جلسات مشاوره و پرسش و پاسخ توسط حجت الاسلام حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آئین عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از اول محرم در مرکز اسلامی امام علی وین، پایتخت اتریش آغاز شده و تا شب دوازدهم ادامه خواهد داشت.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد که برای امور دینی و تبلیغی به اتریش سفر کرده است، سخنرانی می کند.

همچون سنوات گذشته، این آئین که هر شب با حضور عاشقان و ارادتمندان مکتب اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود، با استقبال قابل توجه مردم از وین و برخی شهرهای دیگرِ اتریش همراه می شود.

این آئین روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 8 صبح برگزار می شود. همچنان که روزهای تاسوعا و عاشورا نیز مراسم عزاداری از ساعت 9 صبح در مرکز اسلامی امام علی وین برپاست.

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین منتظری رئیس مرکز اسلامی امام علی وین در باره برنامه های این مرکز در محرم گفته بود:   مرکز اسلامی وین همراه با همه حسینیه های سراسر گیتی در شرق و غرب عالم، مراسم عزاداری حسینی را برگزار می کند. برنامه ها از ساعت 7 آغاز می شود و از برادر عزیزمان «حجت الاسلام حاج علی اکبری» دعوت کرده ایم که هرشب به مدت 45 دقیقه سخنرانی کنند. بعد از آن هم مرثیه سرایی خواهیم داشت و ساعت 20:45 برنامه ما تمام شده است. برای کودکان و نوجوانان شما هم ویژه برنامه های بسیار مفیدی تدارک دیده شده است و دوستان عزیزی که در ارتباط با کودک و نوجوان کار تخصصی کرده اند در یک "جُنگ عاشورائی" با معارف دینی و مفاهیم حسینی آشنا خواهند شد. همچنین جلسات مشاوره و پرسش و پاسخ توسط برادر عزیزمان حاج علی اکبری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha