شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
12

حوزه/ استاد دانشگاه مجارستان گفت: من کتابخانه های زیادی را در سراسر جهان دیده ام، ولی هیچکدام از آنها کار یک شخص نبود که همین مسئله نشان دهنده همت بلند و ثمره تلاش شخصیتی دینی در این عرصه است.

خانم کینگا دونی، استاد دانشگاه و جمع آوری کننده آثار اسلامی کتابخانه آکادمی علوم مجارستان  در حاشیه بازدید از کتابخانه آیت الله العظمی مرعشی نجفی در قم به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: بازدیدی که امروز از این کتابخانه داشتم، بسیار جذاب و شگفت آور بود.

وی با بیان این که عالمان دین کارهای بزرگی انجام می دهند که شگفت آور است خاطرنشان کرد: من کتابخانه های زیادی را در سراسر جهان دیده ام، ولی هیچکدام از آنها کار یک شخص نبود که همین مسئله نشان دهنده همت بلند و ثمره تلاش شخصیتی دینی در این عرصه است.

وی با اشاره به این که قبل از حضور در این کتابخانه، مطالب زیادی را درباره این مکان شنیده بودم، افزود: تنها حضور در این کتابخانه و مشاهده کتاب هاست که می تواند عظمت این مکان و تلاش آیت الله مرعشی نجفی را نشان دهد.

استاد دانشگاه مجارستان در ادامه درباره ضرورت تبادل فرهنگی میان کشورها اشاره کرد و گفت: بعد از حضور خود در مجارستان، عرصه های فرهنگی موجود برای تعاملات دو کشور را مطرح و در جوامع فرهنگی بررسی خواهیم نمود.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha