یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
12

حوزه/ جبهه استکباری غرب به دنبال آن است که از اسلام چهره ای ضعیف شده، منزجر کننده و خشن نشان دهد تا کسی تمایل نزدیک شدن به آن را نداشته باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی تبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان  با اشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گفت: دعوت جوانان غربی با انگیزه های دست نخورده و کمتر آلوده شده که با نگاه منصفانه، محققانه و پژوهش گرانه آمیخته است، درلوای  انتشار چنین پیام‌هایی موجب خواهد شد  که به اسلام به دور از کینه ها و تعصبات قومیتی و ملیتی نگاه  کنند و در مفاهیم عالی قرآنی بیندیشند.

 وی ادامه داد: اسلام راه سعادت را در جامعه آشفته، منحط و ضد اخلاقی امروز جوامع غربی به جوانان نشان خواهد داد و منجر به سعادت آنان خواهد شد.

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به تاکید رهبری به جوانان غربی، مبنی بر این که با ذهنیت دیگران به اسلام نگاه نکنند، تصریح کرد: جوانان سعی کنند اسلام را با ذهنیت ساخته شده توسط رسانه های صهیونیستی که در راستای تامین منافع دنیای استکبار، اسلام را به گونه ای  معرفی می‌کنند که ضربه ای به منافع و مصالحشان نزند، دریافت نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تبار تاکید کرد: جبهه استکباری غرب به دنبال آن است که از اسلام چهره ای ضعیف شده، منزجر کننده و خشن نشان دهد تا کسی تمایل نزدیک شدن به این چهره را نداشته باشد

 وی با تبیین ابعاد پیام مهم رهبری خطاب به جوانان اروپا، اظهار کرد: منافع استکبار جهانی ایجاب می کند که چهره اسلام را مخدوش سازد، چرا که اسلام را مانع پیشرفت صهیونیست و منافع استکبار دیده اند، ولذا بر آن شده اند که راس هرم اسلام یعنی رسول اعظم(ص) را هدف قرار دهند، در چنین فضایی رهبر معظم انقلاب جوانان غربی را به مطالعه درباره اسلام و قرآن دعوت کردند.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: اگر کسی نگاه منصفانه و محققانه به اسلام داشته باشد در می یابد که اسلام و پیامبر اعظم(ص) انسان ها را از بربریت، توحش، جنایت، آدم کشی، دزدی و غارت جدا کرد و به سمت اسلام پاک و ناب، سعادت بخش، رستگارمحور، اخلاق مدار و عزت آفرین سوق داد.

وی  با بیان این که از دیگر پیام های رهبر معظم انقلاب به جوانان، بیدار کردن وجدان های خفته است، افزود: بیدار کردن توده عظیم جوان هایی که صهیونیسم برای آنان برنامه دارد تا همان طور که پدرانشان را منحرف ساخته، بتواند آن ها را هم منحرف کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه مشهد اردهال ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اکنون که ابزارهای رسانه ای مرزها را شکسته و جوانان جهان باید از این ابزارها در راستای تشخیص راه سعادت بخش استفاده  کرده و در این دنیا آزاد زندگی کنند، آزاد بیندیشند، افکار اسلام را ببینند و مطالعه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تبار تصریح کرد: رهبران دروغین دنیا که امروز همه چیز را از دریچه ریاست طلبی، دنیا طلبی و استعمارگرایی می بینند و درصدد استعمار ملت ها و دولت ها هستند، خود را آقای دنیا می دانند و لازم می دانند که دیگران و ملت ها نوکر آنان باشند، لذا درصدد راهکارهایی هستند که ملت ها را از طرق کم هزینه تر در مسیر اهدافشان قرار دهند. براین اساس غربیان و استعمارگران در تلاش اند صدای هر بلندگویی که غیر از این را ترویج می کند، خاموش کنند.  البته موفق به این کار نخواهند شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha