یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام رضا حسینی - امام جمعه گراش

حوزه/ پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی با توجه به شیوه خاص نگارش و محتوا، در مدت زمان کوتاهی اثر خود را گذاشت و توانست خط فاصله ای بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی، از مبلغان عرصه بین الملل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه» در تحلیل بازتاب های پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهارداشت: در طول سال ها تبلیغ در کشورهای مختلف، شاهد بودم که رهبر معظم انقلاب در بین ملت ها بسیار محبوب بوده و مردم اروپا ایشان را نه تنها به عنوان یک رهبر سیاسی، بلکه به عنوان رهبر دینی آگاه می شناسند.

وی با بیان این که امروز مردم اروپا و آمریکا با حس حقیقت طلبی خود به دنبال مرجعی برای دستیابی به آرامش هستند، افزود: از آنجایی که اسلام با فطرت انسان ها سازگار بوده و به دنبال رساندن انسان به کمال است، لذا روند گرایش ملت های غربی به این آیین مقدس سیر صعودی داشته و نتیجه آن، گسترش و نفوذ اسلام در سراسر جهان است.

این مبلغ بین المللی یادآورشد: دولت های غربی به وجود روحیه حقیقت جویی و اسلام خواهی در بین جوانان غربی واقف اند و تلاش می کنند تا با خشن جلوه دادن چهره رحمانی اسلام، جوانان را از گرویدن به آن بازدارند.

*شکست پروژه اسلام ستیزی

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به اوضاع کنونی جهان و تلاش استکبار در اجرای پروژه اسلام ستیزی با تشکیل گروهک هایی چون داعش و...، گفت: در چنین اوضاعی وقتی پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا، در فضای بین المللی منتشر شد، شاهد استقبال گسترده از آن بودیم.

امام جمعه شهرستان گراش استان فارس با تاکید بر این که پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب، همچون سفیری به تبلیغ اسلام و خوبی های آن با زبان روز دنیا پرداخت، یادآور شد: این پیام با توجه به شیوه خاص نگارش و مخاطب قرار دادن جوانان، در مدت کوتاهی اثر خود را گذاشت و توانست تفاوت بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی را بیان کند.

*منشور پیش روی دستگاه های فرهنگی

این مبلغ بین المللی تاکید کرد: این پیام در نوع خود با توجه به ظرافت در نگارش، منشوری برای دستگاه های فرهنگی فعال در عرصه بین الملل است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد .

انتهای پیام 18/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha