یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1

حوزه/ انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای والامقام است و امروز که اقتدار، امنیت و آسایش ایران اسلامی در دنیا زبانزد است باید شکر گزار این انقلاب باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید فتاح مرتضوی مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی قزوین، امروز در دیدار آیت الله باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین با ابراز خرسندی از این دیدار و آرزوی سلامتی برای امام جمعه قزوین، گفت: حضرتعالی در این استان منشا خدمات تاثیرگذاری در تمام عرصه ها بوده اید و زحمات و تلاش های ارزشمند شما در این شهر برای مردم و علما و روحانیون ماندگار و فراموش نشدنی است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گاه مردم قزوین به خصوص علما وروحانیون در رابطه با محوریتی که حضرتعالی چه پیش از انقلاب وچه بعد از انقلاب در استان داشته اید و مبارزات شما در رژیم پهلوی فراموش نخواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه به فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای والامقام است.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: امروز اقتدار، عظمت و امنیت حاکم بر ایران اسلامی در دنیا زبانزد است و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی همچنین با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی، بیان کرد: این اهانت نشان دهنده عمق دشمنی غرب با اسلام بوده و با شناختی که از روال سیاسی و ایده و اندیشه آنها وجود دارد، این گونه حرکات هیچ گاه پایان  نخواهد یافت و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دشمنان دین اسلام و قرآن، اسلام را مانع منافع خود می بینند و به همین دلیل  مسلمانان سراسر دنیا در اعتراض به این اهانت بی شرمانه نفرت و انزجار خود را به جهان غرب بویژه کشور فرانسه نشان دادند.

آیت الله باریک بین هم پس از استماع سخنان حجت الاسلام مرتضوی، از تلاش های اساتید و اعضای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به خصوص از اقدامات ماندگار و تاثیرگذار مرحوم حجت الاسلام لشگری، امام جمعه موقت فقید قزوین و مسئول سابق نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ) تقدیر کرد وگرامی و یاد و خاطره این عالم برجسته را گرامی داشت.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha