پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
محمد کاروند اوقاف ایلام

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان(ع) همواره نقش مهمی در پیروزی انقلاب و معرفی دستاوردهای آن برای نسل جوان ایفا داشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام،حجت‌الاسلام محمد کاروند، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و همه ما در این ایام باید با برگزاری مراسم و برنامه‌های ویژه تلاش کنیم یاد و خاطره بینانگذار کبیر و شهدای انقلاب را گرامی بداریم و ادامه دهنده راه راستین این عزیزان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای این انقلاب را برای مردم بازگو کنیم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، گفت: امروز باید انقلاب را بیش از هر زمان دیگری به جهانیان معرفی کنیم، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان(ع) همواره نقش مهمی در پیروزی انقلاب و معرفی دستاوردهای آن برای نسل جوان ایفا داشته است.

مدیرکل اوقاف ایلام، افزود: ما باید جوانان را به حضور در مراسم مختلف در سطح اماکن مذهبی جذب کنیم تا هم از فضای معنوی و هم با تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب در روشنگری برای این نسل بهره گرفته شود.

حجت‌الاسلام کاروند گفت: برپایی مراسم باشکوه دهه فجر در بقاع متبرکه و دعوت از سخنرانان به منظور تبیین جایگاه نظام اسلامی و دستاوردهای نظام، برپایی ستاد دهه فجر، غبارروبی بقاع متبرکه شاخص استان با حضور مردم و مسئولان استانی از جمله ویژه برنامه‌های اوقاف در گرامیداشت دهه فجر است.

وی برپایی ایستگاه صلواتی، آذین‌بندی و فضاسازی محیطی بقاع، نورافشانی، نصب مجموعه سلسله مباحث نمایشگاهی در سطح امامزادگان و بقاع، برگزاری مراسم ختم قرآن، ختم صلوات و اهدای آن به روح امام راحل و شهدای انقلاب، برپایی محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته و استانی و تجلیل از حافظان طرح حفظ از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha