شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حبیب مقدم- آذربایجان غربی

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی، اعزام طلاب به اردوهای راهیان نور را موجب تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، از اعزام طلاب در قالب اردوی راهیان نور خبر داد و اظهارداشت: اعزام بیش از 350 نفر از طلاب حوزه علمیه آذربایجان غربی در قالب اردوی هفت روزه راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای و تبیین ارزش های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور طلاب در دو مرحله و با حضور اساتید و مبلغین حوزه علمیه جهت بازدید از چندین مناطق عملیات جنگی صورت گرفته است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان آذربایجان غربی تصریح کرد: حضور 100 نفر از مبلغین در کاروان اعزامی استان در قالب دانش آموزی، دانشگاهی، بسیج و سپاه جهت پوشش برنامه های دینی و مذهبی همچنین پاسخگویی به شبهات و اقامه نماز جماعات با همکاری حوزه علمیه انجام پذیرفته است.

حجت الاسلام مقدم بهره مندی از فرصت تعطیلات نوروزی در جوار مناطق عملیاتی را موجب تهذیب نفس و نشاط روحی طلاب دانست و افزود: همراهی اساتید و معاونین در کنار طلاب در راستای ارج نهادن به ارزش های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا موجب مصمم شدن در اهداف طلبگی و تحکیم اعتقادات در طلاب جوان می شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha