جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی

حوزه/ ملت ایران بارها در طول تاریخ با حضور در صحنه های دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به دشمنان نظام و استکبار جهانی ثابت کرده اند که با ولایتمداری و تبعیت از رهبری، پاسدار نظام اسلامی و ارزش های انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به تاثیرگذاری ایران اسلامی در منطقه و جهان، اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی و به اهتزار درآمدن پرچم توحید، اخلاق و ارزش های الهی خط بطلانی بر تلاش های دنیای استکبار بود.

وی، نظام اسلامی ایران را متولی بسط و گسترش ارزش های اسلامی و آزادی خواهی و عدالت در سراسر جهان خواند و افزود: ایران اسلامی در سایه هدایت ها و تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری و مردم ولایی، توانسته شاخصه های مهم دینی و قرآنی را در سراسر دنیا به گوش حق طلبان و عدالت خواهان برساند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، نجات بشریت و تعالی ارزش های انسانی را در زیر پرچم توحید و اسلام میسر دانست و افزود: تلاش و مجاهدت برای تبلیغ و ترویج اسلام واقعی و کلمه طیبه «لا اله الا الله» مانع از تخریب چهره حقیقی اسلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قهرمانی، ایستادگی در برابر استکبار و استبداد را نشانه کمال و آزادگی انسان ها دانست و افزود: ملت ایران بارها در طول تاریخ با حضور در صحنه های دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به دشمنان نظام و استکبار جهانی ثابت کرده اند که با ولایتمداری و تبعیت از رهبری، پاسدار نظام اسلامی و ارزش های انقلاب هستند.

وی فراهم ساختن زمینه های ظهور امام عصر(عج) را از وظایف مسلمین در تدوام نظام اسلامی در سراسر بلاد و سرزمین های اسلامی عنوان کرد و افزود: تلاش برای رهایی مردم ستمدیده و چشاندن طعم عدالت و آسایش به آنان در پناه اسلام و بازگرداندن امنیت و کرامت انسانی از ره آوردهای اسلام حقیقی برای بشریت است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha