شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حضرت پور شهردار ارومیه

حوزه / شهردار اروميه تاكيد كرد: فراهم سازی و توسعه زيرساخت هاي آموزشي در حوزه علميه موجب اعتلاي فرهنگ ديني در جامعه مي شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از اروميه، محمد حضرت پور، ظهر امروز در نشست مطبوعاتي با اصحاب رسانه در تشريح عملكردهاي شهرداري اروميه در سال 93، اظهارداشت: توسعه برنامه هاي فرهنگي، اجتماعي و ديني موازي با فراهم ساختن ساير طرح هاي رفاهي و عمراني در راستاي ارتقاي سطح امنيت اخلاقي و اعتلاي ارزش هاي معنوي صورت مي پذيرد.

وي با تاكيد بر فراهم ساختن بسترهاي لازم جهت پويايي و پيشرفت پروژه هاي عمراني حوزه علميه، خاطرنشان كرد: احياي ارزش هاي معنوي و كمك به ترويج و گسترش فرهنگ ديني و زير ساخت آموزشي در حوزه علميه دردستور کار قرار دارد که در این رستا می توان به کمک به ساخت حوزه علميه امام خامنه اي در اروميه اشاره کرد.

وي، كمك به تكميل مدرسه الزهرا(س) اروميه را از ديگر اقدامات انجام گرفته براي تسهيل مشكلات موجود در حوزه عنوان كرد و افزود: فراهم سازی زمينه هاي لازم براي تجهيز و تكميل پروژه هاي نيمه تمام در راستاي توسعه و افزايش تبليغ ديني نقش بسزايي در تامين امنيت اخلاقي و ترويج فرهنگ ديني جامعه دارد.

شهردار اروميه با اشاره به گردآوري دايرة المعارف شهدا، ابرازداشت‌: امنيت، ثبات و عزت امروز مردم ايران مديون شجاعت و جوانمردي رزمندگان اسلام و خون ارزشمند شهدا است؛ بنابراين با تدوين و گردآوري زندگي نامه و ... شهدا در قالب دايرةالمعارف، مي توان در زمينه تبيين فرهنگ ايثار و شهادت و آشنا ساختن جوانان با 3 هزار و 300 شهيد اروميه گامي كوچك جهت ارج نهادن در راه شهيدان برداشت.

انتهاي پيام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha