جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 349488
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
حجت‌الاسلام ارشاد آذربایجان غربی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان غربی از برگزاری نشست هم افزایی و دانش افزایی معاونیت تهذیب مدارس علمیه این استان خبرداد.

حجت الاسلام ارشاد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزار ی«حوزه»، با اشاره به برنامه های معاونت تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، اظهارداشت:  یکی از برنامه های که به صورت منظم و ماهانه در این حوزه برگزار می گردد، نشست هم اندیشی معاونان تهذیب مدارس علمیه است که تاکنون دستاوردهای بسیاری به همراه داشته است.

وی افزود: دومین نشست از این سلسه نشست ها در سال جاری  در شهرستان بناب و در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) برگزار گردید که در آن، همه معاونان تهذیب استان حضور داشته و از سخنان آیت الله بنابی بهره مند شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: در هر جلسه یکی از موضوعات روز مورد بررسی قرار می گیرد که جلسه گذشته  با محوریت "آسیب شناسی اجتماعی طلاب و خانواده های حوزویان" برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف این جلسات گفت: مهم ترین دستاورد این جلسات تبادل اندیشه و تجارب بین معاونین تهذیب و هم چنین استفاده از نظرات اساتید در خصوص مسایل روز است .

این استاد حوزه آذربایجان غربی، برنامه های آینده این معاونت را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: جلسه بعدی هم اندیشی معاونین تهذیب استان خردادماه و با موضوع "برنامه های تابستانی" در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha