شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 348576
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
حبیب مقدم- آذربایجان غربی

حوزه / معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، تامین زیرساخت های بخش ورزش در حوزه علمیه را موجب ارتقا سطح سلامت و نشاط روحی در میان طلاب دانست.

حجت الاسلام حبیب مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با ابراز خرسندی از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی- ورزشی جام شهدای روحانی در حوزه علمیه آذربایجان غربی اظهار داشت: این جشنواره برای سومین سال متوالی با شرکت طلاب از 10 مدرسه علمیه استان در محل سالن ورزشی تختی ارومیه از 3 اردیبهشت ماه جاری به مدت دو روز برگزارشد.

وی افزود: شرکت 150 طلبه در 6 رشته های شنا، تنیس روی میز، تیراندازی، دو ومیدانی، کوهنوردی، آمادگی جسمانی همراه بود که در نهایت تیم مدرسه امام خمینی (ره) ارومیه، امام باقر(ع) شاهین دژ و رسول اکرم(ص) تکاب توانستند جایگاه های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

حجت الاسلام مقدم با بیان اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی- ورزشی عنوان کرد: سومین دوره از این جشنواره در راستای توسعه برنامه های ورزشی در حوزه علمیه و ایجاد نشاط و شادابی، حفظ سلامت جسمانی طلاب برگزار شد.

وی ضمن ارزیابی مطلوب از روند اجرای جشنواره فرهنگی ورزشی جام شهدای روحانی، خاطرنشان کرد: امسال تعداد طلاب شرکت کننده نسبت به سال گذشته با افزایش 2 برابری همراه بود، همچنین با اطلاع رسانی و تبلیغات به موقع، مدیریت و برنامه ریزی توانستیم سطح مسابقات را نسبت به سال های گذشته ارتقا و افزایش دهیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، نبود امکانات لازم در زمینه ورزشی را از عوامل اساسی در اجرایی نشدن برنامه های گسترده در سطح مدارس علمیه  استان دانست و افزود: با نبود امکانات و تجهیزات ورزشی طلاب به خوبی توانستند در این دوره از مسابقات خوش بدرخشند و با رقابت سالم و شور و اشتیاق توانایی های خود در عرصه ورزش به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به نبود سالن های ورزشی در سطح مدارس علمیه استان اذعان داشت: با توجه به تعامل دوسویه با اداره ورزش و جوانان استان امیدواریم در زمینه تجهیز و تامین سالن های ورزشی برای مدارس استان گامی موثر در این زمینه برداشته شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha