پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 349495
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
حمید راحلی

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: تهدیدات دشمنان اسلام برای ما یک فرصت است که باید با اتحاد و قوی کردن پایه‌های نظام اسلامی از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام حميد راحلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ««حوزه» در ارومیه، با اشاره به تجاوز بی‌رحمانه عربستان به خاك یمن، اظهارداشت: عربستان با ورود به این جنگ دچار اشتباه بزرگی شده که البته هدفش تنها یمن نیست، بلکه آنها در صدد از بین بردن نیروی های مقاومت هستند.

وی تصريح كرد: یمن خط مقدم  مقاومت در منطقه بوده و حمایت از یمن جز اولویت‌های ایران که همواره حامی مظلومان است ، می باشد.

حجت‌الاسلام راحلی با اشاره به دشمنی ديرينه غرب با جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: در تمام اتفاقاتی که در منطقه می‌افتد، گوشه‌ای از همه آن‌ها متوجه ایران است، چه بحث عراق، یا داعش و یا تروریست در منطقه، همه آن‌ها برای این است که دشمنان اسلام به ایران راه نفوذی پیدا کرده و به کشور ما نفوذ کنند.

وی افزود:  البته  زیرساخت‌های نظامی کشور ، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هماهنگی مجموعه‌های نظام هرگز چنین فرصتی را به دشمنان نمی‌دهد، هرچند که در داخل یکسری از اختلاف ها ممکن است وجود داشته باشد، اما در مواجه با دشمنان و استکبار جهانی همه باهم در یک صف واحد بوده و هیچ گونه اختلافی وجود ندارد.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران آذربایجان اذعان داشت:  اتفاقات منطقه، هشداری برای ایران است تا اتحاد داخلی را روز به روز تقویت کرده،  اختلافات را کاهش دهیم و سعی کنیم در بسیاری از مسایل به یک سری از تفاهم های کلی در بین تمام مجموعه نظام، دست یابیم .

وی خاطرنشان کرد:  امروز تهدیدات دشمنان برای ما فرصتی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرده و خود را آن طور که لازم و ضروري است، قوی و مستحکم کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha