دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
سیامک دولتی

حوزه/ مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تلاش ما در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان و نیروی داخلی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سیامک دولتی  امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه در قم برگزارشد، با ابراز خرسندی از دیدار با علما و مراجع معظم تقلید گفت:تلاش ما در بانک قرض الحسنه مهر ایران این است که بتوانیم  چهره مناسبی از بانکداری بدون ربا را به همگان نشان دهیم و در این راه از همه ظرفیت های خود بهره خواهیم گرفت.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با داشتن540شعبه در سراسر کشور و 2700نیروی انسانی توانسته تا کنون مشکلات متعددی از مردم حل نماید و با دادن تسهیلات مناسب جهت درمان، جهیزیه، مسکن و سایر نیازمندی ها مردم، قدم خوبی در جهت گره گشایی از مردم بردارد.

دولتی تاکید کرد: اولویت کاری ما در این بانک، تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است و همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده اند تکیه ما به توان داخل و نیروی داخلی است و حتی اگر تحریم ها نیز برداشته شوند در اراده ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیری نخواهد داشت.

*لزوم توجه با بانکداری سبز

وی توجه بانک ها به محیط زیست را مهم دانست و گفت: درهمه جای دنیا بانکداری سبز و کمک بانک ها به حفظ محیط زیست، در اولویت قرار داد و در کشور ما نیز مقام معظم رهبری در توصیه های خود به این مهم توجه داشتند و ما نیز در بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز به این مقوله توجه ویژه ای داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha