یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مرتضی کریمی تبلیغات تاکستان

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان از فعالیت تعداد ۱۰۵ نفر از مبلغین حوزوی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی کریمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین بیان کرد: با توجه به تاثیرگذاری و حضور روحانیون در آگاهی بخشی مسائل دینی به مردم، اداره تبلیغات اسلامی تاکستان توجه ویژه ای به اعزام مبلغ و همچنین توسعه و ترویج برنامه های فرهنگی و تبلیغی داشته و از تمامی امکانات خود در این زمینه استفاده می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 105 نفر از مبلغین حوزوی در شهرستان تاکستان مشغول تبلیغ معارف دینی هستند که از این تعداد ۳۴ نفر از خواهران با مدرک حوزوی هستند که در مجالس، مساجد و مدارس به تدریس قرآن کریم و بیان احکام و مسائل شرعی مشغول هستند.

این مسئول فرهنگی اظهار کرد: روحانیون و مبلغین، چراغ راه هدایت و حلقه اتصال و آگاهی‌بخشی به مردم درمسائل دینی و فرهنگی هستند که در در مراسم و مناسبت‌های مختلف به تبیین ارزش های دینی و رفع شبهات فکری و اعتقادی مردم می‌پردازند.

حجت الاسلام کریمی از برگزاری نمازهای جماعت، جلسات پرسش و پاسخ دینی، برگزاری مراسم اعیاد و شهادت ائمه معصومین(ع)، مسابقات قرآنی و فرهنگی، مراسم ادعیه، سخنرانی و جلسات قرآنی به‌عنوان مهمترین برنامه‌های اجرا شده توسط روحانیون و مبلغین در سطح شهرستان تاکستان نام برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha