دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت‌الاسلام حاجی صادقی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هفته عقیدتی سیاسی سپاه، فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شهید مرتضی مطهری برای همه نیروهای مسلح به ویژه پاسداران است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت ایام شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه اظهار داشت: شهید مطهری شخصیت بزرگی بود که توانست دیانت و معنویت را مبتنی بر تعقل و معرفت به خوبی تفسیر کرده و با زبان روز ، معارف دینی را به آحاد مردم به ویژه جوانان بشناساند.

وی با بیان این که این شهید والامقام، تئوریسین بزرگ انقلاب اسلامی و امید حضرت امام (ره) بود، افزود: بی جهت نبود که دشمنان در 12 اردیبهشت سال 58، نرم افزار ارزشمند و مغز متفکر انقلاب ما را نشانه رفته و او را هدف کینه های خود قرار داده و به شهادت رساندند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به این که هدف اصلی از ایجاد مجموعه های عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، تعمیق معنویت، ارتقای سطح بینش و بصیرت به منظور پاسداری از ارزش های انقلاب و اسلام بوده است، گفت: امروز به لطف الهی در نیروهای مسلح از جمله سپاه، مجموعه عقیدتی سیاسی منشا خدمات و برکات فراوان بوده که البته باید در ادامه با رفع نقاط ضعف احتمالی، به رسالت های خود بهتر و بیشتر جامه عمل بپوشاند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما همواره در تلاش بوده اند که تا روحیه شهادت طلبی، ایثارگری، خداباوری و معنویت را در بین مردم ما و نسل جوان کاهش داده و از بین ببرند و البته به لطف الهی در این امر موفق نبوده اند اما ما نیز نباید بی تفاوت بنشینیم بلکه باید همواره در مسیر تعمیق معنویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بکوشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha